نکات مهم در انتخاب صندلی آرایشگاهی

نکات مهم در انتخاب صندلی آرایشگاهی

صندلی آرایشگاهی

صندلی آرایشگاهی، یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین لحظات برای زنان و مردان، به ویژه زنان، را در آرایشگاه فراهم می‌کند. این نوع از تجهیزات آرایشگاهی، هرچند به نظر برخی مصرف‌کنندگان ممکن است بسیار عادی و بی‌اهمیت به نظر آید، اما اهمیت ویژه‌ای در جلب راحتی و رضایت مشتریان دارد. از طراحی به‌روز و ارگونومیک تا انتخاب بهترین مواد و فناوری‌ها، صندلی آرایشگاهی نقش بسیار مهمی در ایجاد تجربه‌ای بهتر و خاص در زمان ارائه خدمات زیبایی ایفا می‌کند. آنچه در نگاه اول ممکن است معمول به نظر برسد، در واقع ابزاری است که به‌طور مستقیم به راحتی و رفاه مشتریان آرایشگاه و تأثیرگذاری در تجربه شگفت‌انگیز آنان ارتباط دارد.

در مورد برخی هم برعکس این موضوع وجود دارد و توجه بسزایی روی تجهیزات یک آرایشگاه دارند. به قدری که ممکن است روی انتخاب آن‌ها در مورد آرایشگاه برای اصلاح، آرایش مو و دیگر خدمات آرایشگاهی تاثیر بگذارد. از طرفی هم می‌توان گفت که بیشترین کاربرد صندلی‌های آرایشگاهی برای آرایشگران است.

با این وجود صندلی‌های یک آرایشگاه مناسب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ اصلا چرا این نوع صندلی‌ها اهمیت دارند؟ اگر شما هم به دنبال جواب اینگونه سوالات هستید پیشنهاد می‌کنم این مقاله را از دست ندهید.

صندلی آرایشگاهی چیست؟

یکی از پرکاربردترین تجهیزات در یک آرایشگاه، صندلی آرایشگری است که مدل‌های مختلفی دارد. این انواع مختلف مانند بسیاری از صندلی‌های تجهیزی دیگر ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. این تنوع در ساخت و خواص صندلی آرایشگاه با به وجود آمدن خدمات مختلف زیبایی رشد کرد و به مرحله تولید رسید.

صندلی‌های آرایشگری در مدل‌های سرشور، صندلی کوتاهی مو، صندلی اصلاح مو کودک، جک پدالی و صندلی برقی داخل بازار وجود دارند. در میان این مدل‌ها تنها وجه مشابه استاندارد بودن سطح راحتی است که باید احساس راحتی را به خوبی به مشتریان انتقال دهد.

 

صندلی مناسب می‌تواند در کیفیت انجام کار آرایشگر تاثیرگذار باشد

صندلی مناسب می‌تواند در کیفیت انجام کار آرایشگر تاثیرگذار باشد

 

صندلی آرایشگاهی چه مدل‌هایی دارد؟

با توجه مصرف صنف‌های مختلف آرایشگری از آرایشگاه زنانه گرفته تا آرایشگاه کودکان یا آقایان مدل‌های مختلفی هم در بازار فروش صندلی‌های آرایشگری عرضه می‌شود. در ادامه به چند مدل از این صندلی‌ها اشاره خواهیم کرد.

صندلی میکاپ

یکی از صندلی آرایشگاهی زنانه که در اشکال و مدل‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود. بیشتر این صندلی‌ها با رویه چرمی ساخته می‌شوند و قابلیت تنظیم ارتفاع را نیز به همراه دارند. در اصل صندلی‌ پدالی آرایشگاه، صندلی طرح برقی، صندلی برقی آرایشگاه و صندلی VIP از زیر مجموعه‌های این نوع هستند که در ادامه به آن می‌پردازیم.

صندلی برقی

یکی از معروف‌ترین صندلی‌های مخصوص آرایشگاه صندلی برقی است. این نوع صندلی بیشتر در سالن‌های زنانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویژگی‌های چرخش و کنترل در این صندلی به شکل برقی صورت می‌گیرد. علاوه بر این تنطیمات ارتفاع در این صندلی به شکل بسیار راحت در دسترس آرایشگر هست و کار را بسیار راحت می‌کند. برای بسیاری از آرایشگران حرفه‌ای و سالن دار داشتن این مدل صندلی می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

صندلی آرایشگری کلاسیک

صندلی آرایشگری کلاسیک

صندلی VIP آرایشگاهی

این نوع صندلی‌های نوعی از صندلی‌های برقی به شمار می‌روند که بیشتر آن‌ها قابلیت چرخش 360 درجه را به همراه دارد. این صندلی مدل‌های مختلفی دارد مثل مدل پایه پنج‌پر چرخشی و ثابت.

چگونه می‌توان صندلی آرایشگاهی مناسب را خریداری کرد؟

همانطور که در ابتدا اشاره شد آرایشگاه علاوه بر محل اصلاح و آرایش می‌تواند محلی باشد که بسیاری برای لذت بردن از محیط و تفریح به آن مراجعه می‌کنند. از این جهت داشتن تجهیزات مناسب جهت داشتن محیط دلخواه مشتری از اصول مهم در کسب و کار آرایشگری محسوب می‌شود. از این جهت ما مرکزی را به شما معرفی می‌کنیم که با مراجه به آن می‌توانید خرید آنلاین صندلی آرایشگاهی را به بهترین شکل انجام دهید.

این مجموعه که مدیران صنعت نام دارد می‌تواند به راحتی مدل‌های مختلف صندلی‌ با بهترین قیمت صندلی آرایشگاهی را در اختیار شما قرار دهد.

 

فضای آرایشگاهی مجهز به صندلی پدالی آرایشگاه

فضای آرایشگاهی مجهز به صندلی پدالی آرایشگاه

سخن پایانی

با وجود مدل‌ها و امکانات مدرنی که روز بروز به تعداد آن در تجهیزات و صندلی آرایشگاهی اضافه می‌شود، می‌توان گفت که در دست داشتن اطلاعات مفید می‌تواند ما را به بهترین نتیجه برساند. همانطور که اشاره شد انتخاب مرکز مطمئن هم از شروط اساسی در تجهیز کردن محل آرایشگاه شناخته می‌شود. از این جهت ما به شما فروشگاه مدیران صنعت را معرفی کردیم که سال‌ها تجربه را در این زمینه به همراه دارد.

جزئیات مقاله

تاریخ انتشار
1401-09-01
دسته بندی
تعداد دیدگاه
بدون پاسخ
زمان مطالعه
5 دقیقه

نویسنده

مدیران صنعت

شرکت مدیران صنعت اصفهان با هدف ارتقای دانش مشتریان خود، به تهیه و ارائه مقالات علمی در زمینه صنعت مبلمان اداری می‌پردازد.

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و مقالات باخبر شوید.

این زمینه برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه
ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

پشتیبانی فروش آنلاین
×
پشتیبانی در واتس اپ Whatsapp chat
پشتیبانی در ایتا Whatsapp chat