preloader

راهنمای انتخاب بهترین میز اداری مدرن

راهنمای انتخاب بهترین میز اداری مدرن

میز اداری

میز اداری یکی از وسایلی به شمار می‌رود که افراد اداری در محل کار، بیشترین وقت خود را در ارتباط با آن می‌گذرانند. از این جهت می‌تواند در سلامت افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. شاید هم قدرت این را داشته باشد که محیط کار را به محلی دلنشین‌تر تبدیل کند. از این موارد که گذر کنیم، می‌توان جنبه دیگر این وسیله را از نظر ظاهر شناسایی کرد.

این وجه از میزهای اداری می‌تواند جزئیات و استانداردهای مخصوص به خود را داشته باشد. از این جهت توجه شما را به خواندن این مقاله جلب می‌کنم تا دید بهتری نسبت به میز بخش اداری داشته باشید و بتوانید تجربه خوبی را در تهیه این وسیله تجربه کنید.

میز اداری شرکتی

همانطور که از نام آن پیدا است، این میزها جزو مهمی از زندگی کاری کارمندان و کارکنان به حساب می‌آیند. این میزها می‌توانند فرم و شکل خاص خودشان را داشته باشند و با محیط منطبق شوند. این هماهنگی با محیط به طور معمول با تقسیم انواع میزهای اداری همراه است.

این تقسیم می‌تواند شامل مدل‌های مختلف مدیریت، کارشناسی و چند بخش مورد نظر دیگر شود که در ادامه این مقاله با جزئیات بیشتری به این بخش‌ها خواهیم پرداخت.

میز مدیریتی

بر خلاف تصور بسیاری از افراد مدیران افرادی هستند که بیشترین زمان را نسبت به دیگر کارمندان پشت میز خود می‌گذرانند. بنابراین میز مدیریت از جهت امکاناتی که می‌تواند در اختیار شخص مدیر قرار دهد، اهمیت دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های میز مدیریت سازگاری با فضایی است که در آن قرار می‌گیرد. این هماهنگی‌ها می‌تواند شامل ابعاد، جنس بدنه، شکل ظاهری و ساختار باشد. برای مثال میز مدیریت می‌تواند جایی برای قرار گرفتن گاو صندوق یا یخچال کوچک و حتی کشوهای اضافی و متناسب داشته باشد.

 

یکی از نمونه‌های میز اتاق کارشناس

یکی از نمونه‌های میز اتاق کارشناس

میز اداری کارمندان

کارمندان از اجزای تشکیل دهنده اصلی بدنه یک شرکت هستند که امور اداری و محول شده را در کنار میز خود انجام می‌دهند. از این جهت ابعاد و فضاهایی که در ساخت آن به کار می‌رود، اهمیت دارد و می‌تواند در بسیاری مواقع کیفیت کار را مشخص کند.

برخی شرکت‌ها بنا به بخش‌بندی و تعداد کارکنانی که دارند، از میزهای کارمندی یکپارچه استفاده می‌کنند. این مدل‌ها می‌توانند اشکال گرد یا مستطیلی و صاف داشته باشند. لازم به ذکر است ابعاد این میزها باید به اندازه‌ای باشند که علاوه بر اسناد و مدارک، جای کافی برای کامپیوتر و مانیتور هم داشته باشند.

میز اتاق کنفرانس

یکی از مهم‌ترین میزهای موجود در برخی شرکت‌های بزرگ میز بخش کنفرانس است. این میزها در ماه یا سال در روزهای مشخص و محدودی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این مدل از میزها فضای به نسبت بزرگی را طلب می‌کنند و جاگیر هستند. افراد پشت صندلی و میزهای کنفرانسی به طور معمول روبروی هم قرار می‌گیرند و به بررسی و گفتگو می‌پردازند، پس باید در این زمینه از استانداردهای لازم برخوردار باشند.

در برخی شرکت‌های بزرگ هم ممکن است که این جلسات در هر بار ساعت‌ها وقت را به خود اختصاص دهد. از این جهت هم خرید میز اداری مخصوص کنفرانس و جلسه باید روی گزینه‌هایی اتفاق بیفتند که خسته کننده و ناکارآمد نباشند.

 

نمونه‌ای از مدل میزهای اداری به هم چسبیده

نمونه‌ای از مدل میزهای اداری به هم چسبیده

میز کارشناسان

یکی از میزهای اداری که می‌تواند کاربری کمی تا حدودی شبیه میز جلسات داشته باشد، میز کارشناسان است. این نوع میزها نسبت به میزهای دیگر بخش اداری از کشو و جزئیات کمتری برخوردار است.

میز کانتر

یکی از میزهایی که در بیشتر شرکت‌های مدرن داخل قسمت ورودی مورد استفاده قرار می‌گیرد، میزهای کانتر هستند. از این جهت جزو اولین مواردی به شمار می‌روند که افراد در بدو ورود به شرکت با آن روبرو می‌شوند و اهمیت بخصوصی دارند. این نوع از میزهای اداری به چند دسته تقسیم می‌شوند.

VIP

این نوع کانتر خاص در بیشتر کمپانی‌ها و شرکت‌های خاص و بسیار بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پذیرش

این مدل از کانترها از رایج‌ترین میزها هستند که در اداره و شرکت‌ها از آن استفاده می‌شوند.

کانتر بانک

این نوع از کانتر از شناخته شده‌ترین‌ میز اداری به شمار می‌رود که استانداردهایی را در ساخت طلب می‌کند، از جمله ایمنی، فضای کافی برای مراجعه‌کننده و کارمند، جا برای قرارگیری وسایل کامپیوتری و … .

چگونه می‌توان میز اداری ارزان قیمت خرید؟

یکی از مهم‌ترین نکاتی که افراد باید قبل از خرید میزهای اداری در نظر بگیرند، نوع کاربری برای هر میز است. به این معنا که قبل از خرید، نوع کسب و کار خود را در نظر بگیرید و به این توجه کنید که افراد پشت آن میز قرار است به چه کاری مشغول شوند. در این راستا نیازهای آن‌ها را در نظر بگیرید و به این فکر کنید که آن‌ها با چه مسائلی روبرو هستند.

یکی دیگر از فاکتورهای خرید میز مناسب ابعاد و اندازه استاندارد برای هر بخش است. برای مثال میز مدیریت از میزهایی است که ابعاد بزرگتری را نسبت به دیگر بخش‌ها طلب می‌کند. همینطور در بخش اداری هم باید استانداردهای مهمی رعایت شود، از جمله کوتاه یا بلند نبودن بیش از اندازه. رعایت نکردن این موارد می‌تواند شکل و فضای مناسب را ایجاد نکند. به طبع این موضوع کیفیت کار در طول زمان پایین‌تر خواهد آمد و در مواقعی هم موجب ضرر مالی نیز خواهد شد.

اتاق اداری با تجهیزات اداری متناسب با فضا

اتاق اداری با تجهیزات اداری متناسب با فضا

انتخاب میز اداری مدرن

با وجود مدل و اشکال مختلف میزهای اداری در بازار فروش وسایل اداری می‌توان گفت که در بسیاری مواقع میزهای مدرن اداری بهترین انتخاب هستند. برای مثال میزهای L شکل می‌توانند علاوه بر ایجاد فضای کافی برای هر کارمند، مقدار بسیار کمتری از فضای کلی را اشغال کنند.

 سخن پایانی

تناسب و هماهنگی یکی دیگر از موارد دارای اهمیت در قیمت میز اداری و کیفیت آن به شمار می‌رود. بسیاری از مصرف‌کنندگان بدون در نظر گرفتن بودجه و نوع کاربری دست به خریدهایی برای تجهیز اداره و شرکت خود می‌زنند که در نتیجه به نفع آن‌ها نخواهد بود. شرکت مدیران صنعت با در نظر گرفتن تمامی این موارد بهترین گزینه‌ها را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

این برند با سالها تجربه در زمینه تولید و فروش میزها و صندلی‌های اداری، از میز اداری کلاسیک گرفته تا صندلی‌های مدیریت و مدرن، می‌تواند یکی از مطمئن‌ترین مراکزی باشد که نیازهای مشتریان خود را با بهترین تجهیزات اداری برطرف می‌کند. از این جهت در این مقاله سعی کردیم که با اطلاعات مناسب در مورد میز اداری آگاهی‌های لازم را ارائه دهیم.

جزئیات مقاله

تاریخ انتشار
1401-08-24
دسته بندی
تعداد دیدگاه
بدون پاسخ
زمان مطالعه
5 دقیقه

نویسنده

مدیران صنعت

شرکت مدیران صنعت اصفهان با هدف ارتقای دانش مشتریان خود، به تهیه و ارائه مقالات علمی در زمینه صنعت مبلمان اداری می‌پردازد.

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و مقالات باخبر شوید.

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

این زمینه برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه

برای ثبت سفارش با تخفیف ویژه می توانید از کد تخفیف استفاده کنید. کد تخفیف : BAHAR5

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

پشتیبانی فروش آنلاین
×
پشتیبانی در واتس اپ Whatsapp chat
پشتیبانی در ایتا Whatsapp chat