preloader

مهمترین نکات در انتخاب صندلی کنفرانس

مهمترین نکات در انتخاب صندلی کنفرانس

صندلی کنفرانس

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مبلمان اداری مربوط می‌شود به صندلی کنفرانس این صندلی‌ها میزبان افرادی هستند که ساعت‌ها به بحث، گفتگو و ارائه مطالب در اتاق کنفرانس می‌پردازند. با توجه به نقش پر اهمیت این نوع صندلی‌ها سعی داریم که در این مقاله ما هم به بحث و گفتگو درباره صندلی‌های کنفرانس بپردازیم.

با این تفاوت که به اندازه کنفرانس‌های طولانی و طاقت فرسا وقت شما را نخواهیم گرفت. پس پیشنهاد می‌کنیم اگر شما به دنبال صندلی کنفرانس مدرن هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

صندلی‌های کنفرانس به چه صندلی‌هایی گفته می‌شود؟

در مورد صندلی‌هایی که در اتاق‌های کنفرانس استفاده می‌شوند، می‌توان گفت که ساختار مربوط به خود را دارند و همینطور از ویژگی‌های خاص خود برخوردار هستند. این نوع صندلی‌ها می‌توانند شاهد لحظات بسیار مهمی در کسب و کارها باشند و ناظر بر بسیاری از اتفاقات بزرگ برای هر شرکتی هستند.

از این نظر در انتخاب آن باید دقت کرد که از کیفیت لازم در اینگونه لحظات برخوردار باشد. در ادامه به استانداردهای کیفی لازم در مورد صندلی‌های مخصوص کنفرانس بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

انتخاب صندلی کنفرانس باید نسبت به فضای محل صورت بگیرد.

انتخاب صندلی کنفرانس باید نسبت به فضای محل صورت بگیرد.

صندلی‌ کنفرانس چه ویژگی‌هایی دارد؟

تعریفی که در زمینه صندلی‌های کنفرانس وجود دارد، این است که به صندلی‌هایی گفته می‌شود که به شکل متحدی دورتادور میز کنفرانس را پوشانده‌اند. با تعاریف مشخصی که در مورد این بخش از مبلمان اتاق کنفرانس وجود دارد، در ادامه به بخشی از ویژگی‌های مهم این نوع صندلی‌ها اشاره خواهیم کرد.

مقدار هزینه

صندلی‌های کنفرانس از جمله تجهیزات اداری هستند که در سال به تعداد دفعات مشخص و محدودی از آن استفاده می‌شود. از طرفی هم به اندازه صندلی‌های کارمندی و اداری مورد استفاده‌ روزمره کارمندها به مقدار زمان طولانی قرار نمی‌گیرند. با وجود این موارد می‌توان گفت که جزئیات کمتری در ساخت و تولید آن به کار می‌رود و به طبع از قیمت پایین‌تری هم برخوردار هستند. بیشتر هزینه در این مدل صندلی صرف جنس بدنه آن می‌شود.

کاربرد و عملکرد

همانطور که اشاره شد، صندلی کنفرانس از جزئیات و تنظیمات کمتری نسبت به صندلی بخش‌های دیگر برخوردار است. یکی از دلایل این مورد هماهنگ بودن صندلی‌ها با یکدیگر در حالت معمول است که نظم را به اتاق می‌دهد. از دیگر کاربردها یا عملکردهای محدود این صندلی‌ها می‌توان به ارگونومی نبودن صندلی‌ها اشاره کرد. برای مثال صندلی‌های کنفرانسی اغلب قابلیت تنظیم ارتفاع و قفل پشتی ندارند.

یکی از نکات جالب در مورد عدم وجود این ساختار و ویژگی‌ها در صندلی کنفرانس این است که افراد نمی‌توانند در طول جلسات با صندلی خود بازی کنند و بیشتر تمرکز خود را به جلسه خواهند داد. از جمله صندلی‌هایی که می‌توانند تمرکز افراد را تحت تاثیر قرار دهند، می‌توان به صندلی کنفرانس چرخدار با اهرم تنظیم ارتفاع اشاره کرد.

 

برخی اتاق‌های کنفرانس به شکل پراکنده طراحی می‌شوند.

برخی اتاق‌های کنفرانس به شکل پراکنده طراحی می‌شوند.

امکان سفارش

با وجود جزئیات کمتری که این نوع صندلی‌ها نسبت به دیگر صندلی‌ها دارند، می‌توان به امکان سفارش آن اشاره کرد که با جنس دلخواه و بهترین کیفیت به مصرف‌کننده عرضه شود.

مواد سازنده

یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل از صندلی‌ها نوع موادی است که این صندلی‌ها با آن ساخته می‌شوند. با توجه به نوع سبک و فضای محیط افراد می‌توانند بهترین گزینه را در بین صندلی‌هایی انتخاب کنند که مواد سازنده مختلفی دارند.

چه مواردی در ساخت صندلی‌ کنفرانس باید رعایت شوند؟

با وجود استفاده‌های محدود از صندلیهای کنفرانس نباید از استاندار‌دهای ساخت این نوع از مبلمان اداری غافل شد. برای آشنایی بهتر نسبت به این موضوع در ادامه به چند مثال اشاره می‌کنیم. ساعاتی که افراد روی این صندلی‌ها می‌نشینند به نسبت می‌تواند طولانی باشد؛ از جهت راحتی در ساخت و پرداخت این نوع صندلی‌ها باید در نظر گرفته شود.

مورد دیگر اندازه و سایز ساخت این صندلی‌ها هستند که باید برای نشستن افراد متفاوت، مناسب باشد. نه به اندازه‌ای بزرگ باشد که فضای زیادی را اشغال کند و نه به قدری کوچک باشد که فرد نتواند روی آن دقایقی را سر کند.

 

چگونه می‌توان مناسب‌ترین صندلی کنفرانس را انتخاب کرد؟

چگونه می‌توان مناسب‌ترین صندلی کنفرانس را انتخاب کرد؟

سخن پایانی

با توجه به مهم بودن فضای کنفرانس می‌توان گفت که مهم‌ترین عنصر تشکیل‌دهنده این فضا صندلی کنفرانس است. با توجه به توضیحاتی که در مورد این نوع از مبلمان اداری ارائه شد، می‌توان گفت که خرید بهترین صندلی کنفرانس در مواقعی می‌تواند اتفاق بیفتد که مرکزی مناسب برای تهیه آن در نظر داشته باشیم.

در اینجا ما کار را برای شما راحت‌تر کرده‌ایم و قصد داریم مرکزی را به شما معرفی کنیم که بهترین کیفیت را تا به امروز به مشتریان خود عرضه کرده است. این مجموعه مدیران صنعت نام دارد که سال‌ها تجربه در زمینه تولید و فروش مبلمان اداری مختلف را در کارنامه خود دارد. پس برای خرید این تجهیزات تعلل نکنید.

جزئیات مقاله

تاریخ انتشار
1401-08-09
دسته بندی
تعداد دیدگاه
بدون پاسخ
زمان مطالعه
5 دقیقه

نویسنده

مدیران صنعت

شرکت مدیران صنعت اصفهان با هدف ارتقای دانش مشتریان خود، به تهیه و ارائه مقالات علمی در زمینه صنعت مبلمان اداری می‌پردازد.

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه از آخرین اخبار و مقالات باخبر شوید.

"*" زمینه های مورد نیاز را نشان می دهد

این زمینه برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید فروشگاه

برای ثبت سفارش با تخفیف ویژه می توانید از کد تخفیف استفاده کنید. کد تخفیف : BAHAR5

ورود به سایت

هنوز حساب کاربری ندارید ؟

پشتیبانی فروش آنلاین
×
پشتیبانی در واتس اپ Whatsapp chat
پشتیبانی در ایتا Whatsapp chat